субота, 18 жовтня 2014 р.



З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання опитувальника для перевірки знань з теми;
- створення блогів, для обговорення;
- робота з документами для спільного редагування;
- створення та редагування власних вікі-сторінок.
Також, на мою думку, ефективним буде застосування мною методу проектів. Адже, використання цього методу надихає учнів до навчання, дає імпульс до взаємонавчанняя та співпраці, що забезпечується можливістю розвивати учневі складні уміння та навички, такі, як навички мислення вищих рівнів, навички вирішення проблем, вміння ефективної організації спільної діяльності та більш ефективно спілкуватися. Я вважаю, що для багатьох учнів привабливість застосування методу проектів пов'язана з набуттям досвіду.

пʼятниця, 17 жовтня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає 

«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», я 

змогла створити приклад учнівської роботи, та 

розробити оцінювання для свого прикладу 

учнівської роботи, використовуючи ресурси з 

бібліотеки для того, щоб створити чи модифікувати 

засоби оцінювання, що сприяло самоспрямуванню

 учнів при виконанні проекту. Оцінювання 

проводилось постійно протягом проекту.



и  

вівторок, 14 жовтня 2014 р.

Модуль 8

ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ ПОМІРКУВАТИ НАД ТИМ, ЯК СТВОРЕНИЙ ПРИКЛАД УЧНІВСЬКОЇ РОБОТИ ДОПОМОЖЕ МЕНІ УТОЧНИТИ ОЧІКУВАННЯ ВІД ВИВЧЕННЯ ТЕМИ ТА ПОКРАЩИТИ МЕТОДИКУ НАВЧАННЯ; ЯК МОЖУ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ДОСЯГНЕННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ ПРИ СТВОРЕННІ НИМИ КОМП’ЮТЕРНИХ РОБІТ ДО УЧНІВСЬКОГО ПРОЕКТУ; ВІДПОВІДНОГО ТА ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ.

понеділок, 13 жовтня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:  правильно формулювати Основні запитання проекту ,бо ці запитання заохочують учнів до застосування навичок мислення вищих рівнів, допомагають їм повністю розуміти основні поняття предмету та надають структурованості та організованості фактичним даним. Постановка запитань, що інтригують та зацікавлюють, – ефективний засіб заохочення учнів глибоко думати над значенням матеріалу, що вивчається. А коли запитання допомагають учням побачити зв’язки між навчальними предметами та їхнім власним життям, навчання набирає для них більшого сенсу. Навчання за методом проектів спрямоване на вирішення проблем, спонукає учнів до вивчення базових концепцій та принципів наукової дисципліни. Діяльність учнів у проекті передбачає проведення ними самостійних досліджень та продукування нового знання.

субота, 11 жовтня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія




          Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, 

які зміни може внести використання Інтернет-

ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме які

 навички роботи на комп'ютері необхідні дітям для 

роботи в інтернеті, які вимоги до сайтів, з якими

 працюватимуть учні. Обговорили використання в

 своїй роботі правових та етичних питань, пов’язаних

 з використанням інформаційних технологій,

 ознайомилася із законами про авторське право.

         З'ясувала шляхи використання Інтернету для

 проведення досліджень.

        

пʼятниця, 10 жовтня 2014 р.

 Модуль 5.Рефлексія. 

Цей модуль допоміг мені
- познайомитися з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів; 
- створити перший варіант плану оцінювання учнів, який теж має бути зосередженим на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті;
- створити таблицю ЗХД;
створити презентацію про свій проект для демонстрації її своїм учням (вчительську презентацію)

четвер, 9 жовтня 2014 р.

Модуль 4. Рефлексія





Цей модуль допоміг мені :
Обговорити приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;Обговорити у парах створені Основні запитання;
Створювати перший варіант плану оцінювання;Створати засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів;Удосконалювати цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; Створати презентацію основних ідей навчальної теми;Переглянули План вивчення теми та вносити до нього зміни;